piątek, 7 września 2012

the sun is shining where you are!

Jednym z nadchodzących trendów tej jesieni jest styl militarny. Muszę przyznać, że bardzo mnie cieszy ten fakt, ponieważ w mojej szafie jest wiele rzeczy w odcieniach zgniłej zieleni, khaki lub brązów. Jedną z nich jest sukienko-tunika z H&M którą zakupiłam już w zeszłym sezonie lecz jak do tej pory nie miałam okazji by ją Wam pokazać na blogu, co dziś czynię. Nie wiem czy do Was przemawia taka wersja kobiecego wojskowego mundurka ale do mnie jak najbardziej TAK. A to wszystko dzięki tym świecącym pagonom.


One of the upcoming trends this fall is military style. I must admit that I am very pleased with that fact because in my closet is a lot of things in shades of green, khaki or brown. One of them is this tunic from H & M that I bought already in last season but so far I haven't had the opportunity to show You this on my blog...

so I show you  today. 




on photos up Katerina


dress - H&M
sandals - Shoe Box ( local Store )
bracelets - Primark / Indan Shop
big brown bracelet - INVUU LONDON

14 komentarzy:

  1. świetna sukienka, choć przyznam szczerze, że mnie trend militarny przeraża. mam wrażenie, że niebawem będą same parki i moro. wszędzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka .....a TY piękna jak zawsze :)))pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ten tekst nie byl wart mojej uwagi...zalosne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra kiecuszka:)Super są te pagony!
    I psiaczek słodziak awwwwwwww:*

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo to cieszę się bardzo :))) świetna sukienka a pagony są całym smaczkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci w tej sukience, wielbię wszelkiego rodzaju pagony! Też uwielbiam trend militarny idealnie mu z 'miejskim luzem'! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie sie z Toba zgadzam ! Idealny styl na co dzien.

      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  7. Ooj, ja też przeczytałam w tym tygodniu dwa bardzo podobne, nic nie wnoszące artykuły. Widzę, że pewien aninimek u Ciebie również tak jak u mnie zostawił link - to chyba taka promocja hehe, żeby podbić licznik wejść. :D To są według mnie pseudoartykuły, które nie maja nic na celu, a krytykować potrafi każdy, umiejętne, ironiczne krytykowanie jest jednak sztuką, którą nie każdy potrafi. :)
    Strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia, uwielbiam takie klimaty, a Ty pięknie wyglądasz w tej sukiece!

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kasia ! Ja juz ostatnio u Ciebie sie wypowiedzialam na temat takiej "krytyki"... nie wiem co mial na celu ten anonimek chyba jedyne co chcial osiagnac to by podbic statystyki swojej strony i pewnie mu sie to udalo bo jak widac juz nie jedna osoba przeczytala te wypociny ;) a to nam zarzucaja ze wchodzimy na blogi innych modowych blogerek by podpisac tylko "masz ladna bluzke" a tym samym podbic licznik wyswietlen naszych blogow...
      ;/

      pozdrawiam Cie serdecznie

      Usuń
  8. fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest naprawdę piękna, chociaż moją uwagę zwróciły sandałki (szkoda, że tak słabo je widać). Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags