czwartek, 13 września 2012

who let the dogs out


Follow my blog with Bloglovin
Hej Kochani ! Jak Wam mija wrzesień ? Tu na Cyprze powolutku można odczuć nadchodzącą zmianę pogody... choć zaznaczam... powolutku. Dzięki temu, że poranki są już coraz to chłodniejsze, wreszcie mogę sobie pozwolić na to by zmienić nieco moją garderobę. Udało mi się ostanio wygrzebać spod sterty letnich ciuchów moje ulubione jeansy. Być może nie są one ostatnim krzykiem mody , natomiast jedno jest pewne ja nie wyobrażam sobie nie nosić tego typu spodni. Dziś moje poszarpańce zestawiłam z białym topem oraz brązowymi dodatkami.

Przypominam o konkursie, gdzie do wygrania jest cudowny naszyjnik. Klik





Hey Dear Ones ! Here in Cyprus, we can slowly feel the coming change in the weather ... though as  I'm saying ... slowly. Because mornings are already getting cooler, I can finally afford to change a bit my wardrobe . I was able to dig up from my summer clothes my favorite pair of jeans. Maybe they are not "a must have" this season, but one thing is certain I can not imagine not wear this type of pants. Today I wear them with white crochet top and brown accessories.

I want to remind You about a contest where the prize is a gorgeous necklace. click




on photos up Katerina


jeans - The Style Lounge
crochet top - flea market
sunglasses - Erroca
watch - Ice Watch
clutch bag - vintage
set of colorful bracelets - rockspapermetal




Follow on Bloglovin


23 komentarze:

  1. super bluzka:D
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie podarciuchy!Świetny zestaw Kochana bluzeczka,spodnie i dodatki w brązie-mniam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kocham poszarpance... moj Dziadzius zawsze sie mnie pytal czy nie stac mnie na nowe bo te chyba pogryzl pies :)))

      dzieki Ada za to ze jestes :)) mua umua

      Usuń
  3. Ten ażurowy top jest nieziemski :) i strasznie zazdroszczę jeansów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    Pogody tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz i cudowny makijaż masz, a spodnie <3 świetny zestaw :)))pozdrawiam serdecznie :*
    P.S.U mnie tez poranki i wieczory już chłodne, ale jeszcze cieplutko mimo wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Beti mam nadzieje, ze taka pogoda bedziecie sie rozkoszowac w Polsce jak najdluzej :**

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękna ty i pogoda!:)
    ZAPRASZAM DO SB:)
    POZDRAWIAM P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjecia i super zestaw. Sandaly przepiekne :)

    xoxo
    Paula
    blush-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne połączenie! <3
    cudowne okulary i rewelacyjny zegarek

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny top i dżiny ! ...aj jak ja Wam zazdroszczę tego ciepełka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the crochet top and denim jeans! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, you look gorgeous! Loving the bold outfit, and the killer shoes!! Cyprus looks so nice right now. Took a quick looksie through the rest of your blog as well, and i have to say i just love your sense of style!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh..thank You so much for your lovely comment it means a lot to me !

      Katerina

      Usuń
  12. Buty,spodnie,okulary-wszystko razem wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę post o Waszych kosmetykach do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem fanką poszarpanym spodni. moją uwagę przykuły jednak dodatki- od butów, poprzez torebke, aż po okulary. są cudne!
    obserwuję, bez dwóch zdań! ;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags